Seldel Hanımlar doğum için ağda yaptırmak istiyorum.‘ilk kez ’ olacağı için gerginim😎 yaklaşık kaçıncı haftada yaptırmalıyım sizce henüz sezeryan mı normal mi belli değil.36.haftamın 4. 5. Günündeyim
Minigimm0611 Seldel Ben hamileliğimin 8 ayı boyunca agda jilet yaptım hamilelikte korktum ağda yapmayı ana 37ye girdik bu hafta yaptırdım adayı inşallah erken değildir benim içinde.