Daha önce post açmıştım burda 4 aylık bebeğimi kaybettim 😔😔 2 ay önce oldu şimdiye kadar hiç korunmadığım halde hamile kalamadım, 24 yaşındayım, bu ilaçları kullanıpta hamile kalan var mı, doktor vermedi bi sorunun yok dedi sadece vitamin verdi ama çok istiyorum,kaybettiğim bebeğimin yerini doldurmak istiyorum, birde çoğul gebelik riski de varmış doğru mu , o kadar çok istiyorum ki ikiz gebeliğim de olsun , size danışmak istedim bu ilaçlar için , bildiklerinizi paylaşsanız çok sevinirim ☺️☺️