Susamtanem2 evet yoğun bak8m ünitesi var ve çok kapsamlı kullanılan cihazların hepsi çok kaliteli çalışanları da aynı şekilde her bebekle tek tek ilgileniyorlar resmen yoğun bakım için farklı bir ücret talep etmiyorlar benim çok acele olduğu için çekim falan düşünemedim açıkçası ama çekim için ekstra bir ücret aldıklarını biliyorum bide ben 1 gece daha fazla kaldığım için 400 tl civarında ekstra bir ücret ödedik yani bence herşeye değdi aslında doktorum ve ekibi harika insanlar ebesinden anestezi uzmanına asistanina kadar hepsi çok ilgili ve sakinleştirme odaklılar eğer gitmeyi düşünürsen tavsiye ederim