prensannesi62 Evet daha 37+5 ken daha ben bu bebe doğmaz derken ansızın geldi küçük oğlum.💙💙 doğum hikayemi ayrıca yazacağım şuan hastaneden yazıyorum sorularınız varsa memnuniyetle yardımcı olmaya çalışırım😘😘 buarada spinal acil sezeryan oldum 🤞
Deletedmom23234 prensannesi62 Hayırlı olsuuuunn 😍 siz dinlenmenize bakın bebişle kendinizi iyi hissettiğinizde yazarsınız 🙏🏻❤️
prensannesi62 Birmutluanne2 ameliyat söylendiği gibi bebek çıkışını hissettim ama bebek çıkınca rahatlıyosun çok şükür ağrılarım da biraz oldu ama sürekli ağrı kesici antibiyotikler yapıldı dikiş yeri biraz yanıyor yürürken kalkarken ama dayanamayacak kadar değil
prensannesi62 aylul0 teşekkür ederim canım 🙂 bi anda suyum geldi normal doğum istiyordum ama üst kemikte basıklık olduğu için acil sezeryana aldılar