Arkadaslar kendi istegimle 37 haftada dogum yapa bilirmiyim.sezryani 38.39 hafta arasi yapiyorlarmis, benim sezeeryan olacak mecburiyetten yanim da kardesim kalacak ,ona gore dogumumu ayarlamam lazim yanimda kalmaya baska biri yok kardesim de il disina gitmesi gerekiyor kesin 37 haftamdn sonra olmayacak doktoruma izah etsem bir hafta erken dogum yapila bilirmi ??