GoncaClk doktoruna ilaç yazdir. Büyük ihtimal prilam Dr verir. Sınava gireceğini geceden iki tane içebilir miyim diye sorun..valla ilacı bana sabah aç karnına vermişti. Ben sabah içsem kusuyorum. gece içiyordum sabaha rahat kahvaltı ediyordum. Günde üç dort defa yarım iç yazmıştı. Ben ilaca karşıyım ve bağımlılık yapıyor diye dayanamadıgim zaman ya da gece 1defa içiyordum… Forumlarda da kızlara farklı doz önermiş doktorları. Son aydayim. 30.haftada yine bulantım başladı ölüp ölüp diriliyorum.kan ilacının yaptigini düşünüyorum ara ara içeceğim onu artık pekmez ve kan yapıcı şeyler yerim. Doğum sonrası midem bulanmazsa kan ilacına devam.tabi artık doktor ilacı değişir ins başka kan ilacı verir.