esmerrmm 03032016 bence isim konusunu kimseye sorma senin icine ne siniyorsa onu koy . Bende insallah oglumun adini kuzey koyucam birilerine sorsam birsürü sey soyleyip isimden soguturlar 😃
03032016 esmerrmm kaç isimden soğudum öyle,huyum kurusun illal herkese beğendiricem mümkün olmadığını biliyorum ama,Vera ismine karar verdim aylarca Vera dedim dalga geçtiler isimden soğudum 🙃