Yaklaşık 6 yıldır sigara içiyorum. Son bi sene çocuk istediğimizden günde 5e düşürdüm. Tabi arada artıyordu. Tüp bebekle hamile kaldım. Transferden bir gün önce son sigaramı içtim. Allahıma binlerce kez şükür hiç aramadım ve tiksindim. Bu kadar zor gebe kalınıyorken, bebek yapmak bile bu kadar zorken elimizdekinin kıymetini bilmek lazım, onu zehirlemeyelim💕