@taha_yavuzun_annesi 37 haftalık olduğumuzda acilen sezeryana alındım ve doğumdan sonra sızlayan göğüslerimden bir damla süt gelmedi. 4 gün sonra az az gelmeye başladı. Mama ile beslemek istemiyorum diyen arkadaşlar mecbur kalınca besliyorsunuz aç bırakacak değilsiniz ya süt gelmediğinde. Ya da mesela şu an sütüm geliyor ama doyurucu olmadığı ortaya çıktı sağlık sorunum sebebi ile bu durumda da mecburen mama ile takviye yapıyoruz kuzum ağlıyor doymadığı için uyuyamıyor illa süt alacak mama yemesin deme lüksüne sahip olamıyorsunuz maalesef bazen 😶😶😶