Cigdemmom Kızlar az önce post açtım sızı sızı şeklinde sıcak az az suyum geliyor şimdi yine geldi ama kıl kadar bir kan vardı kırmızı pembemsi tırnak kadar nişan mı
Deletedmom23234 Cigdemmom önceki postunuzu okumadım ama galiba nişanınız gelmiş 🤭 suyunuz da mı geliyor yoksa
2-prensesannesiii Cigdemmom Evet nisandir . Benimde suyum mu çişim mi acaba diye düşünürken camasirimda kıl.kadar kan görmüştüm öyle anlamıştım suyun olduğunu . Hemen hastaneye koşun 😍
Cigdemmom Deletedmom23234 suda az az geliyor evet 3 çamaşır değiştim çamaşırı daire şeklimde ıslatıp bitiyor
Deletedmom23234 Cigdemmom Ayy çabuk hastaneyeee evde nasıl bekliyorsun Allah korusun bebek enfeksiyon kapicak
Cigdemmom Meryemkale suyunda bize hep bardak dolusu akar dediler ya şimdi benim az az geliyor ama 3 çamaşır değiştim daire şeklinde ıslandı sıcak sıcak akmalar oldu adet oluruz gelir ya onun gibi su geldi şimdi diyorum ki bu gelen su diyip gidiyim mi tecrübesiz olmak çok kötü
Meryemkale Cigdemmom benim suyum gelmemişti ama suyun her zaman bardaktan boşalır gibi gelmediğini bilmelisin beklemek riske atmak olur gelen suyun olabilir bence direkt hastaneye gitmelisin bekleme bebeğin suyu ne kadar var bilmiyorsun enfeksiyon riski oluyo artık
Shnern Cigdemmom dogum başlıyor cnm suyun geliyor sancılar da başlamadan hafiften bir güzel dusunu al hastane yakınsa git bir . Değilse çömel kalk falan evde hurma ye