Smghrpr Başlıklara baktım ama bulamadım böyle tam vajina çizgisinin başladığı kemik sızlıyor ara ara acıyor 30. Haftadayim bu normal bir durum mu doktorum pek ciddiye almadı fakat sıklaştığı için korkuyorum ve tekrar tekrar sormak istemiyorum şimdiden teşekkür ederim
zynpdfntnr Smghrpr bende 37 haftaligim kemigimde sürekli bir ağrı var bende doğum belirtisi veya açılma belirtisimi diye foruma bakmaya girmiştim sizin yorumunuzu gördüm bilemiyorum ki sizin henüz haftanızda azmış 🤷🏻♀️
Dilek0809 Smghrpr 36.haftamdayım bu akşamüstü beniö de oldu vajina kemiğinde elimle biraz bastırdım hatta derinden bi ağrı vardı geçti sonra ben baskıdan olabileceğini düşündüm ama sizin haftanız biraz daha erkenmiş geçmezse bi görünürsünüz geçerse de muhtemelen normaldir artık bebişler baya büyüdü
Basakgul Smghrpr 38 olduk.35 den beri var beebk naskou yaptığı üçinu dedi doktorumuz 🙄 siz de yine bir sorun
gulin-35 Smghrpr normal bende 32 den berı cekıyorum aynı agrıyı bebek asagı baskı yaptıgı ve bası dogum pozısyonunda oldugu ıcın agrıyormus oyle dedı doktorum
Dilek0809 zynpdfntnr ağrınız geçmiyor mu bende de oldu bu akşam sonra geçti ben de aynı şeyi düşündüm acaba doğum belirtisi mi açılma belirtisi mi diye geçince çok önemsemedim herhalde baskı oluyor artık
Elifhamzaefe Bende 30. Haftadayım aynı ağrı bendede var korkudan bacaklarımı bile aşırı açamıyorum ama bebek hareketinden kaslarımız ağrıyo doktor normal dedi
Smghrpr Geçiyor yani sık sık değil ara ara genelde akşam yatarken oluyor bir haftadır doktorda bebek büyüdü baskı yapar demişti ama bilemiyorum 🤷🏼♀️
Eymen-ss Ben açmıştım canım bu postu bir kaç gün önce. Bende de aynı şikayet vardı acil doktora gittim ultrason alttan muayne yaptı açıklık yoktu şükür bebek iyiydi nst de bir defa sancı çıktı sadece oda onemsenecek bir sancı değil dedi magnezyum eksikliği yapıyor ağrıyı birde bizimki kanala girmiş 31. Haftadayım o yüzden ağrı baskı oluyormuş 🤗 için rahat etsin normal agriymis yani
serifeoktay https://www.formsante.com.tr/hamilelikte-cati-agrisi-neden-olur-ne-zaman-baslar-nasil-gecer/
Snmaksy Smghrpr bende 32. Haftdyım 30 dan sonra sağ kısım dediğin yerde bndede ağrı oluyor kalkıp otururken 😒
Smghrpr Çok teşekkür ederim hepinize doktorumada tekrar sordum; kas eklem nerede gerilme olduğu için bu tür ağrılar olabiliyor, normal bir durum, endişelenmeyin. Bir sorun olmaz, günlük işlerinizi yapabilirsiniz, merak etmeyin. Şeklinde dönüş aldım