Eryener93 göğüs kalkanı bana yeterli gelmemişti hiperlaktasyon yaşamıştım ve 4,5 aylık oldu hala göğüs pedi kullanıyorum 😏 jelli olanlar yaralara daha iyi geliyor ama ben 34-35. Haftadan itibaren düzenli olarak lansinoh kullandım doğumdan sonra da sürekli kreme devam ettim hiç yara yapmadı. O yüzden süt akmasını engellemek için fiyatı daha uygun diye jelsin olanları kullandım pek fark yok arada