Senmerve ysmn_kck17 bende nuk aldıydım emmedi eczanelerde 10 tl 15 tl ye kötü emzikler var onlardan emiyo marketlerdede oluyo özendim iyisini alsım emmedi ucuzunu emdi
Ozgu_momy ysmn_kck17 bebeğiniz fazla kilo almış zaten sütünüzün yetmediğini nerden anladınız ? Bebeğin her ağlaması her aranması açlık değildir , ayağı sıcaklamıstır , kıyafeti sıkmıstır, evde yemek kokusu vardır ondan rahatsız oluyordur açlığa yormayın
ysmn_kck17 Ozgu_momy sagdigimda çıkan sütü görüyorum çünkü anca 30 CC 40 CC çıkıyor öteki öğüne kadar da sütüm birikmiyor mecburen de mama takviyesi veriyorum o yüzden .