svksym benim sigortam vardı rapor aldım hastaneden muhasebecime verdim o halletti herseyi para da yatıyor her hafta , ama devletin ilk çocuğa verdiği para muhabbetini nerden başvuru yapıyoruz ben onu bilmiyorum onu alamadım 1 ay oldu şimdi başvursam alabilir miyim acaba