Zuhaaal şöyle baş ediyorum o an acıya değil bebeğime odaklanıcam ve benim vücudum buna uygun yaratılmış eğer kaldıramayacağım şekilde bir acı olsaydı Allah vermezdi demekki bende o potansiyel var ve en fazla 24 saat çekicem daha sonrasında başarmış olmanın gururu anne olmak en önemlisi de evladıma kavuşmak var o yüzden bir an önce o gün gelsin o acıyı çekim ve bu duyguları yaşıyim istiyorum son olarak biliyorumki bu acıının daha fazlasını bile çekmeye razı olucak kadınlar var evlat hasretiyle yanıp tutuşan o yüzden bu acıyı çekeceğim için şanslıyım