Shyla_ktlu bence bu doktor Bilgi ve tecrübesiyle alakalı ilk kızımda da olabileceği söylediği rakamla söylediği güne kadar bekledik sezeryan için ters gelişti dönmez bu çocuk ama bekleyeceğim normal doğum için demişti .. yani benim doktorum beni hiç şaşırtmadı velhasıl zaten çok iri olmasa bile normal doğum şansım yok 1.5 sene önce bebek sezeryan oldum çünkü sadece biraz daha bekleseydik dermiyiz bilmiyorum 🤷♀️ oda eşim 15 Temmuz doğum günü olduğu için biraz o istiyor