Mervebozkurt35 Kızlar 24 saatlik idrar toplama istedi doktorum biriktiriyorum ama aklıma çok geç bir şey takıldı bu idrarı nerde saklamak gerek ben banyoda tutuyorum yapmaya başladığımdan beri sorun olur mu ? Bilen bilgilendirsin
AESahin Mervebozkurt35 ben geçen hafta yaptım 5 lt su şişesi içinde topladım şişeyle hastaneye teslim ettim
Mervebozkurt35 gulin-35 sorun olmadı demi canım hava sıcak ya bilemedim bilgilendirmedilerde internette buzdolabında saklayın felan yazınca kurt düştü içime
Mervebozkurt35 AESahin idrarda protein pozitif çıktı gebelik zehirlenmesi oluyormuş tansiyon takibi ve 24 saat idrar toplama istedi tansiyonum güzel 👍
AESahin Mervebozkurt35 bazen normal idrarda çıkmıyor toplama da çıkıyor benim normal idrarda çıkmadı toplamada da çıkmadı tansiyon hep yuksekti ama inslh sorunsuz bı şekilde sonuçlanır sizinde