Hayırlı aksamlar kızlar🥰geçen cuma çatı muayenesi oldum doktor bıraz dar gibi dedi çatı için bebekde iri dedi galiba sezeryan olma şansın var dedi haftaya pazartesi sabah aç karna gel dedi o zaman net bellı olur dedi sizce sezeryan için mi aç gel dedi😏😕bende hep normel olsun istemişimdir 38 dolduruyoruz bu arada yarından sonra??