Herkes uykudayken ben oğlumu yoğun bakım da bekliyorum 😪😭😭🤦♀️ne olur dua edin 16:00 da yoğun bakıma alındı evladım canımdan can gitti dua edin bir an önce sağ salim kavuşayım evladıma yarın sabah bir daha kan alıncak dedi duruma göre çıkabilir dedi ne olur sarılığı düşsün biz de bir an önce evimize sağ salim dönelim oğlum ile inşallah 🤲🤲🤲