Mom087 Güzel kardeşim en başta sana şunu belirtmek isterim, doğum Allah’ın kadının fıtratına vermiş olduğu bir şey. Yani yanında hiç kimse olmasa bile bu senin fıtratında olduğu için sen o çocuğu farklı bir durum olmadığı müddetçe doğurabilirsin. Ama sezeryan ise bir ameliyat.. bu sebeple ikisi arasındaki bu farkı kavrayabilmeni tavsiye ederim. Bebeği ne zaman geleceğini biliyor ve zorunlu olmadıkça onu dışarıdan bir müdahale ile dünyaya getirmek bana çok ağır geliyor.. çünkü sezeryan bir kurtarma operasyonudur doğum tercihi olmamalıdır. Bu sebeple doğumu Allah’ın senin fıtratına verdiğini bilmeli ve ona dayanacak gücü sende var olduğuna inanmalısın yoksa Allah hiçbir zaman kuluna kaldıramayacağı bir yük vermez. Şayet dayanılmaz bir şey olsaydı insanlar asla ikinci üçüncüye cesaret edemezler…