satigul oyku27 o haftalarda çok gaz sancısı oluyor ama tabiki emin olmak için bir muayene olun isterseniz.
satigul oyku27 Doğrudur o haftalarda özellikle akşamları çok fazla gaz sancısı oluyordu bende de. İlerleyen haftalarda geçiyor Allah’ın izniyle merak etmeyin