Mom673 o haftada çıkması pek iyi değil zaten 17 de şişersen 38 de yüeüyecek halin kalmaz benm karnım 24 25 de bi anda çıktı ondan önce dışardanda anlaşılmıyodu bu arada bebğin gelişimi karnın büyüklüğü ile ölçülmez kafana takma bunu şuan brbeğin 250 300 gram ancadır karnını ne kadar şişirebilir ki