Merhaba ,insanlara aldırmayın. Bana kimse söylemiyordu ama kendi kendime üzülüyordum. 20-21 hafta arası belirginlesti. Ama yuvarlak bir hatta sahip değildi, hatta dışarı cikarken elbise giymiyorsam yani göğüs altından lastikli,kemerli seyler giymiyorsam hiç belli olmuyordu. Gobek deligim uste cikmis ve bir gobek birikintisi gibi duruyordu. Zaman ilerledikçe gayet belirginlesiyor. Oyle bile olmasa bebek büyüyor siz farketmesenizde. Doktor sağlıklı diyorsa,gerisi boş. Doğurmadan az önce bile göbeği çıkanlar var :)