Bett_blog Tahmini doğum 18 Ağustos gözüküyor. 40. Haftamız o zaman doluyor. 30 Haziran da kontroldeydik. 2 kilo 600 gram gözüküyordu bizim zilli. İki hafta önden gidiyor yediğine ictigine dikkat et dedi doktorumuz. Karbonhidratları komple yasakladı. Böyle giderse dört kiloyu geçer dedi. Şeker yüklemesi yaptırmıştım bir sıkıntı çıkmadı bizde. Geçen hafta kan tahlillerimizi de yaptırdık onda da bir sıkıntı çıkmadı. Doktorum temmuz sonuna hazırlıklı ol bu kız çok iri erken gelebilir dedi. Benimde içimden geçen o valla ne yalan söyleyeyim. Bu ayın sonunda kavuşacakmışız gibi hissediyorum. İnşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız evlatlarimizi 🥰 Haftaya kontrolümüz var bayram öncesi göriyim dedi doktorumuz. Bakalım ne kadar kilo almış olacak 🐣