Kbr1 bende de var aynı durum 21+6 haftalığım, dün birden bire ayaklarım şişti, biraz ben ayakta kaldım hiç oturamadim ondan sanırım bide şeker yüksek çıkmaya başladı onun etkiai var doktoruma söylediğim de tuz ve şekeri kullanma dedi. Sizde kullanmayın ekmek tuz şeker tatlı şeyleri kesin. Faydası oluyo. Şişlik indi mesela. Hatta bol su içtim onunda etkisi oldu.