Meral_11 ilk gebeligimde çekmiştim kaçınca haftadasin ne zaman başladı?
İlk gebeligimde 4 veya 5. Ayında olmustu çok çektim geceleri eşimi kaldırtip fitil atmasını istiyordum doktorum fitil vermişti. Ama kremde kullanıyordum geçmedi ne zaman ki doğum yaptım o an geçti yaptı çünkü kanama olduğun için bütün pisliği atıyorsun sürer bu böyle geçmesi zor anca doğumda