Benim de canım acıdı ve kendimi çok kastım doktor bana da aynı şeyi dedi kendimi çok şartlamıştım normal doğuma ve doktorum o lafından sonra her şey sıfırlandı. Yarın başka doktora randevum var ve 1 haftadır yine az çok kendimi normale hazırlıyorken yarın eminim yine modum düşecek. Son haftalar doktora gittikçe sinir krizi geçirip geliyorum