Şuan hastanede yatıyorum cumartesiden beri kasılmalarım bir türlü geçmedi 36 haftalık olduk artık ama nstde sancılarım 100lerden aşağı inmiyor kasılma sırasında nefessiz kalıyorum boğulacak gibi kalbim dışarda atıyor resmen böyle mi oluyor doğum sancısı, ebeler hemşireler o kadar ilgisiz ki hiçbir şey yok diyorlar ama baya baya kalbim dışarı çıkıyor sanki