irorkay Kızlar 36.haftaya gireceğim birkaç gün sonra. Bugğn kalkarken otururken vs sol üst karnımın orada elektrik çarpma hissi gibi mi desem gerilme gibi mi desem bir acı hissediyorum anlık geçiyor ama çok acıtıyor. Bunu yaşayan var mı aranızda?
eaktr irorkay kramp gibi oluyor bana da ona benzer ama sanırım, bebek hareket ederken sinire denk geliyormuş diye okudum🤷🏼♀️
hepoyleolurzaten irorkay 32+2deyim benimde oluyor bir kaç haftadır anlık gerilme hissi gibi sonra geçiyor 🤷🏻♀️
Esra1139 irorkay ben de sanki karnımdan bişey kopuyomuş gibi mi desem adlandıramıyorum bu haftalarda başladı 24 haftalığım değişik
Meryem80 Ben 11. Haftadan beri hissediyorum aniden sanki elektrik carpiyor gibi oluyor demi. Doktoruma sordum korkma bebegın hareketi o dedi aniden hareket edince oluyor dedi
irorkay Meryem80 eaktr ama yalnızca otururken kalkarken oluyor onun dışında olmuyor bebeğin hareketleri belli zaten anlamadım gitti 🤦🏼♀️
Shnern irorkay karında çatlak oluşuyorsa onda oluyor ben daha erken haftalardayim ilk hamileliğimde şükür catlagim olmadı ama bunda 21 haftada böyle elektrik verir gibi anlık birşey oldu karnımda uzanmış kalkarken oldu bu ve baktığımda orası catlamisti