Kızlar ben şimdi 35+3 günlük oldum ve yarın doktor kontrolüm var bugün biraz biraz adet ağrısı gibi ağrılarım vardı nstye gireceğim yarın bakalım kızımın gelesi yok gibi zaten 😂
acaba yarın doktora ne gibi sorular sorabilirim bu şu zamana kadar çok soru sormadım nasıl olur nasıl biter diye ama son zamanlara yaklaşınca
acaba ben suya girsem havuza ya da denize iyi gelir mi bana doktor izin verir mi bir de doğum tarihi ve şeklini sorsam nasıl olur soracağım sorular aklımdaydı gitti acaba ne gibi sorular sorabilirim 🙃🙃