28 haftalık hamileyim vajinamda ara ara uyuşma batma gibi bir his oluyor yaşayanlar var mı?
cms_13 merhabalar, aynı pozisyonda kalınca uyuşma gibi oluyor bende de bazen. Batma olmadı ama
cms_13 bende 25 haftalığım 2 saattir oluyor yürüyüş iyi geldi batmaya
Esenburhan123 uyuşma gibi oluyor sanki sinire baskı yaparda uyuşur ya o şekilde