Mom433 canım çok geçmiş olsun. Az önce aklımdan geçtin ben de buraya yazacaktım. Lütfen kendini üzme Rabbim sana hayırlı evlat verecek inşallah. 😢 Allah yardımcın olsun ben de 2 boş gebelik 1 düşük 1 kimyasal yaşamış biri olarak söylüyorum evlatlarımız geleceği zamanı biliyor üzme kendini.