20 haftalık gebeyimdaha önceden de siyatik vardı. Geceleri uyurken eşimden destek alıyorum çığlık attıran cinsten bir ağrım oluyor. Bu aşamada tedavi amaçlı yürüyüş yapabilirsin ama genel itibariyle yapılacak bişey yok maalesef birde rahatlamak amaçlı YouTube de videolar var ordan izleyebilirsiniz bazı hareketler var onları yapabilirsin ama doktorundan tavsiyeler Alman daha güzel olur. Çok geçmiş olsun umarım son haftalardasındır😇