Saadetgul Zeyneptuba Zeyneptuba ben adetim geçtikten 4 gün sonra gördüm silikti zor anladım yumurtlamadan da 2 hafta geçmişti sanırım
gencanneyim Ben adetime 3 gün kala göğüs ağrımdan dolayı şüphelenerek yaptım ve çift çizgiyi gördüm. Ki hem adetime 3 gün vardı hem de geç döllenme olmuş bende 1 hafta 🤣🙆🏼♀️
EbrarGK Zeyneptuba benim adetime 8 gün vardı dayanamadım test yaptım silik çizgi çıktı canım ertesi gün kan verdim 11.75 çıkmıştı oranda
2-prensesannesiii Zeyneptuba Adetime 7 gün varken çok silik cikmisti çizgi öyle gördüm 2 gün sonra tekrar yaptım daha koyu oldu. Adet gevtikten 10 gün sonrada direk doktora gittim kese gözüktü. Kanla falan uğraşmaya gerek kalmadi yani.
2-prensesannesiii Zeyneptuba Aynen yani 2 günde bir kan verme işini mantıklı bulmuyorum . Zaten varsa 5 haftalikken kese gözüküyor az sabır sadece 💜