Nasıl başa edeceğim bilmiyorum bebeğim hisseder diye daha da çok üzülüyorum zaten duygusal biriydim ama daha çok arttı hamilelikle beraber :( her şeye ağlar her şeye sinirlenir oldum çok hırçınlaştım çok var mı bi tavsiyeniz bebeğime bir şey olacak diye korkuyorum vicdan azabı çekiyorum….