Benim ilk gebeliğim. Akşam 7 den beri aşırı mide bulantım ve afedersiniz ara ara ishalim oluyor. Gündüzleri de hiç birşey yiyemedim zaten mahfoldum halsiz düştüm artık. Hastaneye gidemiyorum götürecek kimse yok. Evde yapabileceğim iyi gelecek ne var lütfen fikir verin 😭