Kızlar Acil yardım istiyorumm gece 12 den sonra 25 haftalık Olacaz 4. 5 gündür ayaklarım Felaket şişti ödem glba tuz fazla tüketmiorum neden böyle oldu 36 numara terlik giyen ben 39 oldu haftaya şeker testi yaptircam şekermi var acaba netten baktım ödemle şekerin alakası yok yazıor sizce gebelik zehirlenmesi mi ama belirti tansion falan dior tansionum da normal cıkor cok sitres oldum 😔