Melos1 canım benim benimde aynı öyle ağrım çok oluyordu hala oluyor gerçi sanki böyle ameliyat olmusumda dikiş ağrısı gibi bir ağrı doktor bu ağrılar normal rahim büyüyor dedi yine de ne olur ne olmaz diye haftada 1 vurulmam için iğne verdi hem düşük riskini ortadan kaldırır hem ağrını geçirir dedi 20 haftalık oldum hala ağrılarım devam ediyor maalesef 😔