Ecemyldrm Kızlar selam yarın 11.30 da doğumum var sezeryan herşeyimi hazırladım hayırlısıyla oğluşumu bekliyoruz 🥰😍 sizden dualarınızı bekliyorum 🙏🙈
_hira_ Ecemyldrm pztesi günü bende 2. Sezeryanımı olacağım inşallah hayırlısı ile ama ilki gibi heyecan var 🙈 rabbim sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin inşallah 🙏🏻 Sütünüzde hemencik gelir inşallah 🙏🏻 Hayırlı doğumlar 💐❤️
Ecemyldrm _hira_ aminn çok teşekkür ederimm 🙈 ilk yada ikinci farketmiyor heralde yaa her türlü heyecan var dünyaya bi can getiricez allahın izniyle sizede hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏🥰