Esra_bzkrt Tecrübeli anneler açılma için neler yapmam gerekiyor🤔 38+2 doktorum haftaya gel doğumu konuşalım dedi epidural normal doğum önerdi aranızda yapan var mı Ağrılarım oluyor ne açılma var nede nst sancı gözükmüyor:(
Gokalptugcee Esra_bzkrt bnmde nst de sancı cıkıyodu ama açılma yoktu ağrında yoktu 37 haftalkkn merdiven inip cıktım evim 8.katta sürekli merdiven kullandm 1 hafta sonra 38+5 de doğum yaptm 3 cm açılma ile birde ahududu yaprağı cayı için sancıyı hafifletiyo hurma tüketin günde 5 tane yedim şükür kolay bşr doğumum oldu
Esra_bzkrt Gokalptugcee çok teşekkür ederim hurma yiyorum ama merdiven ve ahududu denicem inşallah benimde açılmam olur 😕 Buarada bebişiniz hayırlı olsun sağlıcakla büyütün :)
eaktr Gokalptugcee bende squat, yürüyüş yapıyorum, hurma ve ahududu çayı içiyorum, inşallah faydası olur. Sizin yazdığınızı okuyunca bi içim hoş oldu☺️☺️☺️ haftamdayım bu Arada👀