Blablabla Defnem0106 musabın söylenişi çok zor ben kendi adıma telaffuzu önemsiyorum. Ama tabi ki sizin içinize sinmesi önemli
Demir2015 Defnem0106 biri bana ismini musab dese musa diye anlarım heralde. Zor bi isim söyleniş açısından
fdmnzl Defnem0106 zevkiniz tabii ki siz bilirsiniz ama Allah aşkına kolay telaffuz edilecek şeyler koyun bir öğretmen olarak söylüyorum ki arkadaşları da öğretmenleri de bu zor ve ikili isimlerden çok çekiyor 😄
Pammuk Defnem0106 musab sahabe ismidir ve çok severim alışınca zor olmuyor çok sık gçrüştüğüm birinin oğlunun adı musab talha
Be1911 Defnem0106 bence güzel kulağa hoş geliyo ve sahabe ismi olması da var tabi. Hem alıştıktan sonra telafüz edilmesi de zor olmaz diye düşünüyorum
suslubocu Defnem0106 oğlumun adı Musab bi müddet sonra alışılıyor çok güzel emir ismi de çok güzel bence harika olmuş. Telafuza gelince ne isimler duyuyor bu kulaklar bi Musab da da zorlanılıversin.