Esras88 Gebeliğimde 8. Haftada kalbi durdu bebeğimi kaybettim kan pıhtılaşması varmış bilmiyodum😔 şimd yeniden hamileyim 6 haftalık çok korkuyorum içinde sürekli huzursuzluk bazen belirti hissetmiyorum öldü mü acaba diyorum normal mi böyle hissetmem çok korkuyorum😔 çok sıkıldım bu düşüncelerden😔
Buketiniz29 Esras88 saçmalama Böyle dusunme kendi pskolojini bozma onada zarar verirsin böylelikle kan pihtilasnasi ve düşüğün varsa doktorun Saba coraspin veya kan sulandırıcı iğne yazması gerekiyor su yazmadimj
Busra617 Esras88 korkma Allah büyüktür dua et rabbim hayırlısı ile de kucağınıza almayı nasip eylesin
Aselinannesi31 Korkma canm dua et ben de ocak ayinda bi kimyasal gebelik yasadim nisan ayinda hamile kaldigimda kalp atisini duyana kadar dedim yine kimyasal veya kötü bisey olucak yine diye dusunmekten kafam agrirdi ama cok sukur suan 12 . haftamdayim
Esras88 Aselinannesi31 ya inşallah hayırlısıysa hafif fazla sancım olsa hemen kötüye yoruyorum hayırlısıyla rabbim kucağımıza almayı nasip etsin tüm gebelere inşallah
Esras88 Bsrahb 6. Haftadayım haftaya gel dedi doktorum en son kese için 5. Haftamda gittim 7. Haftada çağırdı kalp atışını henüz duymadım ama kesenin içinde bebeği gördük oluşmaya başlamış dedi
Esras88 Buketiniz29 oksapar ve coraspin kullaıyorum ilkinde bilmiyorduk öğrendij işte artık kullanıyorum