Drf 8 Ağustos eşimin doğum günü ben 5 inde öğrenmiştim zaten gebelik planlıyorduk ama düzensizliğim de olduğu için hemen ilk aydan hamile kalacağımı düşünmemiştim.bide yerleşme kanamam oldu 2 gün kadar bende bel ağrısı göğüslerde hassasiyet falan olunca mens olacağım zannediyordum.doktora gittiğimde mens oldum 2 gün ama çok az miktarda dedim doktora da.gebelik planlıyoruz adet düzensizliğim için geldim dedim ultrasona bi yattım doktor kese görünüyor deyince bana da acayip sürpriz oldu.eşim o gün gündüz çalışıyordu akşam da ben nöbetçiydim.ertesi gün sabah işten geldiğimde de eşim mesaiye gitmişti o gün görüşemedik akşam.eşimi akşam aramadım bile napıyorsun diye.çünkü biliyorum ağzımdan kaçılabilirdim 😁ertesi gün mesaiden geldiğinde elimde pasta ve kutunun içinde minik patikler ve iyiki doğdun babacığım yazılı not vardı😊