Ben 33 haftalığım 2.hamileliğim ilkinde hamile değilmişim diyorum o kadar rahat geçmişti. Bundada aynı ilaçları kullanıyorum ama şuan bir kokuyorum size anlatamam insan kendinden iğrenir mi iğreniyorum tiksiniyorum ölüyorum sanki o pembe ilaç beni leş gibi kokutuyo hergün duştayım yok asla geçmiyo 😭😭😭