lknurKcn aynen bende geçsin diye bekliyorum geçmezse tekrar gideceğim.şimdiden böyle olursa ilerleyen haftalarda tuvalette uyurum herhalde 😄
Yalnız acil sadece idrar tahlili yapar kültür almıyorlar diye biliyorum.kadın doğuma gidersen plensantaya çocuğa da bakarlar aşğıda mı normalmi diye