Afiyet olsun. Sıcaklardan sanırım bende hafif geçiriyorum. Yoğurda salatalık karıştırıp yiyorum ya da muz, süt, ceviz üçlüsü yapıyorum. İştah kesildi gerçekten sabah kahvaltıyı bile zor yapıyorum insanın bir şey yiyesi gelmiyor. Bu sabah kahvaltı yapasım yoktu süte yulaf koydum şeftali doğradım fındık falan attım besleyici olsun diye. 1 bardak sütten yaptım. Sizin öğünde güzel ama ben yoğurda meyveyi niyese yakıştıramıyorum. Yoğurda sarımsak doğrayıp hafif sulandıralak yemek bana daha hoş geliyor.