Adetimden bir gün geçti evdede test vardı yaptım ikinci çizgi baya koyu inanamadım tekrar aldım ondada ikinci çizgi vardı yarın kan testine gidicem kızım bir buçuk yaşında korkuyorum ikisiyle başedemem diye bi yandanda aşırı mutluyuz isteyerek oldu ama tecrübelerinizi anlatırmısınız ☺️