Ruhurevan Merhaba arkadaşlar uygulamada yeniyim🙏kurtajdan kaç ay sonra gebe kaldınız.? 5.ayim ve gebelik yok bu ayda olmadi, moralim cok bozuk dua eder misinz 😔🙏🌸
2sy Ruhurevan gecen yil haziranda kalbi hic atmadigi gelismedigi icin kurtaj olmustum. Aralik ayinda hamile kaldim yani 6 ay sonra. Zaten ilk 3 ay korunman lazim diyor doktorlar da. Boyle birsey yaşayınca etkileniyorsun haliyle ben de cok kafama takiyordum cok üzülüyordum ama stres daha kotu yapiyor insani. Olur insallah Allahin izniyle dert etme hic :))
Bsrahb Ruhurevan şubatta Kürtaj oldum ve o zamandan bu zamana folik asidi hiç bırakmadım.Haziranda hamile kaldım kalmadan 1 ay önce doktorum tedbir amaçlı corasprine başlattı.Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Syydmoomm Ruhurevan benim kürtajdan tam 6 ay sonra oldu ben de baskı gördüm ama hiç takmadım hiç kimseye bebekle gebelikle ilgili hiçbir şey söylemedim konu açmadım konuşulmaması taraftarıyım tamamen Allaha teslimiyet içindeydim tatil planı yaparken gebe oldum:) 9 haftalık olcak çok şükür asla düşünmeyin kimseyi takmayın çok dua edin
burakveannesi Ruhurevan benim 1.5 yıl sonra oldu hatta ilk hamileligim hemen evlenir evlenmez kalmıştım sonra kafayı çok taktım 1 ay takmadım o ay oldu 1.5 yıl çok kendimi yedim bitirdim
Ruhurevan 2sy kafama takıyorum ister istemez ,etrafin baskisida var tabi ona da ayrı takıyorum 😔insallah banada nasip olur en kisa zamanda sağlıklı bir bebek.
Minik_mucizem2 Ruhurevan merhabalar . Bende mart ayında kürtaj oldum ilk adet sonrası başladık nasip olmadı yani testte çift çizgiyi gördüm ama iki gün sonra kanamam başladı yani normal adet gordum . Kimyasal olabilirmiş acaba diye düşündüm. Genelde kurtajdan sonra erken gebe kalanlar da var . Inş bizlerde en hayırlı ve en kısa zamanda anne olmayı tadariz