Gokcecelik anladım inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız yavrunuzu hiç bişey olmaz. Benim arkadaşım 31.haftada preklamsi oldu 3 hafta yoğun bakımda güzelce kilo aldırdılar evlerine çıktılar siz nerdeyse 33. HaftalıksınızAllahın izniyle bişey olmaz. Bende 34+6dayım bebek 2,5 hafta geride kalmış rahmimde perde var yeri daraldı büyüyemiyo 10 gün içinde alalım dedi. Cuma günü gidicez yine son karar verilcek. Bu gerilik çok moralimi bozuyo inşallah hayırlısıyla sizde bizde kucağımıza alırız evlatlarımızı.