Mihrimahinannesi 9 haftalık hamileyim. Bugün doktorum troid bezlerinin az çalıştığını bebeğin gelişmesi için çok önemli olduğunu 3 hafta sonra mutlaka kontrole gitmem gerektiğini söyledi ve ilaç verdi. Bu durum beni telaşlandırdı. Basına gelen var mı 😔
Tugba_24 Mihrimahinannesi ben 6 yıldır troid hastasıyım ilacını düzenli kullanırsan hiçbirşey olmaz ilk bebegimi bilmedim troid hastasıymışım düşük yaşadım bu vesileyle ögrendim şimdi 35+3 üm şükür herşeyimiz iyi troidimde yok denecek kadar azaldı düzene girdi ilacını düzenli kullan bi sorun olmaz inşallah 🙏🏻
Fatmanurkara Canım bende aynı durumdayım ilaç kullanıyorum. Şuan 16 haftalık olduk. Hiç bir sıkıntı olmadı çok suku. İlk 25 mg bı ilaca başladım 1.5 ay sonra yine tahlil verdim düzelme olmadı 50 mg çıkardık ilacı. Korkma lütfen içini ferah tut 🙏🏼
Mihrimahinannesi Fatmanurkara bugün birden öyle söyleyince şok oldum zeka gelişimini engelliyor düşük olması falan dedi bende tedirgin oldum ağladım çıkınca. Araştırdım falan ama yine de sormak istedim. Bende sabah ilaçla başlayacağım inşallah dediğin gibi bir problem olmaz 🙏
Mihrimahinannesi Tugba_24 yaaa üzüldüm 😔 inşallah sağlıcakla alırsın bebeğini kucağına 🤲🏻 Kullanacağım teşekkür ederim içimi rahatlattınız
Tugba_24 Mihrimahinannesi rica ederim rabbim saglıkla dünyaya gelmesini kucagınıza almayı nasip etsin 🤗